Nu e de jul igen... :D

Ja, julen närmar sig med stora steg...bara två veckor kvar i skolan eller en och en halv... vart tog halvåret vägen? hösten var var den...? Ska bli skönt att få komma hem och förhoppningsvis börja nästa år med nya tag...
Om två månader e man ett år äldre, 24... som ung längtade man alltid efter att bli äldre, tänk å vara 25 å vara vuxen å leva ett vuxet liv... nu är jag ju inte 25 än, men jag känner mig inte speciellt vuxen... vill jag känna mig vuxen? hade gärna stannat nu, inte bli äldre... tänk om man visste när man var yngre hur man skulle se på livet nu...då skulle man nog inte ha så bråttom med att växa upp... inte jag iaf...
vill inte vakna om fem år å tänka att varför gjorde jag inte si eller så... vad har jag missat?
Har bestämt för att till sommaren blir de en resa nånstans, förhoppningsvis runt europa... Italien!!! vill se!

Men åter till julen... ser fram emot sista veckan i skolan med duett och musikalredovisningar, julkonsert, spex å fest! de ska bli super skoj!! De e de bästa med denna trevliga utbildning som jag går på... alla redovisningar som ska förberedas :)

Ska jobba idag, det var längesen sist! Är helt kass i halsen men ska försöka frambringa några toner iaf så får vi se hur de går... ska bli kul å träffa alla gamla och dom nya...

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är det som är så hemskt med att bli äldre???? Det går ju inte att göra nåt åt ändå liksom. Man är inte äldre än vad man gör sig- se bara på mig! :-D

2007-12-10 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0