"This is my interpretation..."

Jullov, jullov, jullov å åter julllov!!! ska åka hem på lördag å de ska bli nice! Jobbade i tisdags å då va micke också med :D det var super kul! ska jobba idag å i mon å sen e de lov på riktigt! inte för att de e speciellt jobbigt att gå till jobbet, alla e ju så underbara! Idag kommer Sandra! de ska bli kul, har inte sett henne sen i somras... hon kommer å vara as brun den lille rackaren :) skoj skoj!

Längtar sjukt mycket till juldagen, ska bli gött å bara skita i allt å festa loss som bara den! halsont eller inte!

Funderar så sjukt mycket angående skola, mig å min framtid... vad vill jag egentligen... jag vill vara här jag är och samtidigt så vill jag inte de... jag känner den inre striden... Har kämpat så länge för att komma dit jag är och jag är inte redo att ge upp de... får ta mig en riktig funderare i jul å se vad som kommer fram :)

Kärlek
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0