Collage nästa...

nu är det åter dags för Collage ala performing arts school... för alla utom mig :( å de suger ska jag säga! medans alla mina classmates befinner sig på Lorensbergsteatern å repar för fullt så sitter jag här å ugglar...saknar skolan, saknar att vara en del av de... saknar mina klasskompisar... funderar på om jag ska åka dit en sväng ikväll, kolla på genomdragen av musikalnumren... om inte ikväll så åker jag dit i mon iaf... då e de första genomdraget av hela föreställningen, ska bli kul å se :D
det enda positiva är att jag får lite tid till att jobba på min underbara båt! älskar att jobba på båten, bästa jobbet ever!!! :D ser fram emot ännu en galen å rolig sommar med gänget, synd bara att det är någa som fattas :(  PJ, KJ, sandra, isabelle, sanne å daniel ni saknas!! igår va de jazzkväll på båten med stefan ljungqvist, haha...han e ju helt galen... :) gladjazz å kajunkräftor... de va skoj...

Jag ser dig gå, vill inte släppa, vill inte sluta se...håller fast, en sista blick, en sista gång... vart ska du gå, varför ska du gå, varför kan du inte stanna... jag undrar om det finns en mening, så säg den, få mig se, få mig se den meningen... ödsla inte tid, få den igen, visa vägen till tiden... jag kan förstå, jag kan se, jag kan veta vem du är, jag kan förstå dig, jag kan få dig... vill jag ha dig, bli min, vara jag, vara du... jag ser dig gå, släpper...

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0