förstörd, mosad och fucked up!

Ja, ibland blir det precis som man tänkt sig... eller inte... man kan ha en bild av något i huvudet och man ser det hela framför sig men när det väl blir dags att utföras så går det rent åt fanders... Kan väl säga att jag har gjort bort mig, men vad jag har gjort exakt kan jag tyvärr inte delge... men jag får skylla mig själv, kanske så här jag vill ha de... tror faktiskt det blir bäst såhär... för min egen själ iaf. Fast att det på ett sätt suger så har jag ändå mått väldigt bra sen de hände, som de va innan fuckade med mitt huvud... sen hade det ju varit så mycket trevligare om de hade gått som velat, om inte känslorna funnits...de hade varit nice, men som alltid kan man inte få allt här i världen... har ju fått så mycket på sista tiden så min kvot e la full, ELLER INTE!!!!

vad ser jag fram emot... ? just nu... ja inte att jag ska åka tåg om en timme iaf... åker fan tåg jämt nu för tiden, upp å ner upp å ner som en jäkla jojo... men ändå ganska kul att kunna ta del av de som händer hemma, även om det inte är ofantligt mycket... ska till kusin idag som fyller år å titta på hennes växande mage :) om drygt två månader så ska de poppa ut en liten bebis där i från :) å jag har utsett mig själv till bebisens moster, kusinen har bara bröder nämligen å ungen behöver ju faktiskt en moster!!! å de e jag! :D ja här va ju nått att se fram emot!!! å de gör jag... ska bli trevligt med en liten bebis i familjen, kommer ju vara i götet hela sommaren så kommer la missa en del...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0