I've got my walking shoes on...

ja fy fasen, säger då de... Jag å Nadia har fått lite dille att vi måste gå en massa för att vi inte dansar så mycket för tillfället... vilket är ett väldigt bra dille faktiskt... Idag fick nadia för sig att vi skulle gå in till stan och eftersom att jag har noll koll på avstånd så har jag ingen aning om hur långt de e... sagt å gjort vi började vandra å de tog väl en timme å 40 minuter kanske... men fasen vilket gött väder!! Sen käkade vi en entrecote för att belöna oss lite... de va smaskens... :D de som var minst nöjda var nog mina hälsar, känns som att man vandrar på tusen och åter tusen små spikar... mindre skönt... därför var det ett trevligt beslut att åka spårvagn hem igen....

Nu ska jag börja jobba på den nynya låter till Stacy, den kommer bli fett ös bra... waoowaoowaoowaoo... jag ÄLSKAR waoowaoo!!!! de e så skönt, man diggar liksom... hoppas att jag kan göra en bra text till den som gör den rättvisa... :/
Skrev lite på den andra nya igår, kändes helt ok både röst mässigt å text mässigt... var ganska nervös för att jag skulle ha mer ont i halsen idag efter att ha sjungit lite stacy igår... men icke, inte mer än vanligt... :) så jag e nöjd!

Vad mer, ska jobba i mon... i köket dock, men ändå... så det blir ingen sång, vilket känns skönt... behöver all tid utan sång som jag kan få... men de ska bli kul å träffa folket, många nya med nu som man ska lära känna...kul! :) hoppas det blir lika gött gäng som förra året!! :D

Har legat ute å solat idag, sååå skönt... vågar knappt blotta min bleka hud men man måste ju börja nånstans... så sorry alla andra får stå ut lite till tills det fastnar lite färg :)

Känner mig riktigt glad å pigg å faktiskt till 90% helt frisk!!! De e bara lite kvar i halsen som är jobbigt men annars mår jag bra!!! Har inte känt såhär på så himla länge å de e så skönt! Innan visste jag ju knappt hur jag mådde...
Det enda som stör mig just nu e skolan, hade jätte bra kontakt med ledningen ett tag och jag kände att det fanns ett intresse för dialog, men den känslan finns inte riktigt längre... Just nu känner jag bara att dom vill att jag ska försvinna, eller jag känner det från ett speciellt håll vilket är så irriterande. För jag vet att ingen kommer att säga till mig rakt ut att nä nu får du inte gå kvar längre, det blir inge trean för dig... utan det bara påpekas att jag kanske borde tänka över hur jag vill göra i framtiden å du kan säkert få jobb även om du inte går färdigt...bla bla bla bla... Jag sa redan från början när det blev tal om paus att jag ville gå kvar att jag vill gå färdïgt å börja trean till hösten å att jag förstår att det innebär sjukt mycket arbete i sommar för att komma tillbaka. Jag kommer inte att sluta självmant då får dom kasta ut mig å då får dom göra det nu å inte till hösten... Hoppas på ett snack med Ran å Enzo på fredag å bara bestämma hur et ska vara å hur det ska bli... å att säga att "hon går inte här.." på skämt eller inte gör mig arg, irriterad å lessen, för visst jag gör inte just nu.. jag är inte med men jag har betalt skolavgiften precis som alla andra å jag har all rätt i världen att vara där om jag vill... jag stör ingen å dom flesta verkar tycka det är kul att man kommer ibland... å jag vill vara i skolan ibland, för jag har inte tagit paus ifrån mina klasskompisar om nåt så har jag behövt dom ännu mer när allt har varit dåligt... plus att dom som går i trean har jag gått med i tre år se förb å en del kanske man aldrig kommer att träffa igen så de kan ju vara kul att träffa dom nu innan dom försvinner ut i stora vida världen... usch det gör mig lite upprörd att tänka på detta så jag ska sluta nu...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0