Jason Mraz!!!

   Jason-Mraz-w08.jpg                           Jason-Mraz-er02.jpg                                    Jason-Mraz-er04.jpg

Måste bara ta ett litet moment å skriva om denna underbara människa som är guds gåva till musiken!!!
Hans musikalitet och hans lekfulla sätt med ord, toner å melodier is orgasmic!!!! Egentligen finns det inte så mycket mer att säga än att han som musiker är PERFEKT... att han sen till 99% är bättre live än på skiva gör ju att han är i toppklass som artist... Jag älskar Jason Mraz artisteri och musik mest av allt på denna jord tror jag... Är jag ledsen så gör han en glad, är jag arg så blir jag glad, är jag glad så blir jag bara ännu gladare!! :D Allt en ensam kvinna behöver när inte andra finns där...
Det enda negativa jag kan komma på är att han kommer till borlänge i sommar å att jag varken har råd eller tid att åka dit :(  varför inte komma till götet å hälsa på å stanna några år, typ för alltid...

Kärlek


                                          Jason-Mraz-w09.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !
läste din kommentar på mitt inlägg först nu...:P
Jag har aldrig varit orolig för att Pas skulle vara för klassiskt... det var BA jag hade lite fördomar mot på den fronten :) Men det e ju skönt att få det bekräftat av dej iaf=) Jag ligger just nu på reservlistan till Pas och självklart hoppas jag att jag kommer in, isåfall ses vi ! Kram!

2008-05-07 @ 18:21:30
URL: http://musikal0407.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0