Love for a child...

Är för tillfället sjukt hungrig så de här inlägget kan sluta hur som helst eller kanske till och med inte alls...

Har haft en helt sjuuuk helg, till 99% toppen på alla de sätt å vis...
I fredags så var jag först i skolan och hade ett bra å skönt samtal med skolan, vilket gör att jag känner att jag kan ställa in mig till ca 70% vad jag ska göra till hösten... Håller en tumme och tar i trä... ska visa dom!! Var med på teatern där vi håller på att läsa manus till treans teaterproduktion, längtar! Sen var det hem till kvibbe med grill å mys å senare visade de sig att det blev BA/PAS 5-kamp... där BA lite tråkigt vann... men de va kul ändå... kvällen slutade hos Fredrik där vi rockade fett i Guitar Hero, är en jäkel på de vill jag bara tillägga... spöar magnus varenda gång... hehe...
I lördags var det upp upp å iväg i den strålande solens sken mot saltholmen å vidare ut på Styrsö tången... denna lilla resa tog dit en hel evighet å hem ca två och en halv timme... men mysigt värre var det... helt underbart där ute. typ som saltholmen fast mindre folk... så jag tror inte de två paren som låg där när vi kom uppskattade 20 galna musikalare... hehe...dom gick faktiskt... så vi fick alles för oss själva :D men det var helt underbart, varmt å skönt...
sen var det snabba puckar hemåt duscha byta om å sen iväg till masthugget å först till gustav som hade sin egna lilla bartömning åjag tror att han fick tömt vareeeenda flaska... :) hade ätit lite dåligt denna dag å var sjukt törstig så bidde en aningen rund om de två fötterna så fort jag luktade på lite alkohol... sen var det vårfest hos jesper, fick ätit två halvfärdiga korvar å sen va de fullt ös medvetslös tills jag inte minns mer.... kom hem iaf, tack vare Marout skulle jag tro... :)
vaknar söndag ca kvart i nio, kan inte sova när jag är bakis så de e bara att ligga å vända å vrida å tro att man sover ett tag... ut på gräsmattan vid ett för lite sol å prata om gårdagen... ingen bakis söndag utan kyckling å pommes! sen var det soffan som gällde...

Idag är det onsdag, ska jobba i mon... vet dock inte om jag ska vara i köket eller i serveringen...? eller om jag ens ska
sjunga... kan inte riktigt någon låt helt än... jaja, vi får se... det händer mycket fast inte tillräckligt...

kärlek....
MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0